About

Hi guyz. Aku Shah. Aku mengaku aku gay a.k.a PLU. So sesapa yang terasa tak selesa berada di blog ni, dipersilakan berambus dari blog ni.

Mengapa aku jadi PLU? Selalu orang akan tanya pasal tu. Mengapa? Sejak bila? Macam mana? Etc.

Aku tak pernah tujukan kepada sesapa pun kalau bertanya mengapa aku jadi PLU. Mak, ayah, member, environment, pengaruh itu dan ini. Semuanya tak. Semuanya terletak pada diri sendiri. Mungkin tepat, aku jadi macam ni sebab aku dah ditentukan.

Aku tahu aku lebih minat kepada lelaki sejak aku kecik. Age aku 5 tahun aku dah sedar. Tapi zaman tu, aku tak tau itu adalah gay. Aku juga macam kanak-kanak biasa. Main kawen-kawen, main polis-polis, main layang-layang, pendek kata, semua permainan kanak-kanak aku main.

Sekolah rendah, kawan-kawan selalu cakap, budak pompuan tuh awek si A, budak pompuan ni awek si B. Mereka memang suka gile kat budak pompuan yang diorang cakap. Aku hairan. Nape aku tak de perasaan suka kat pompuan. Tapi, aku lebih sukakan budak laki.

Sekolah menengah. Aku makin faham. Naluri aku lebih kepada sukakan lelaki dan aku dengan beraninya meletakkan sex orientation aku sebagai gay. Tapi takde sape pown yang tahu. Melainkan aku sorang je.

Since habis SPM dan menyambung pelajaran, bermula la episod berkasihan dan bermula la episod xxx dalam life aku. Lambat bukan. Tak macam bebudak sekarang. Form two pon dah pernah kissing-kissing bagai. Mungkin sebab dulu tak de medium untuk mencari golongan yang sama spesis macam sekarang. Dulu internet tuh cukup susah. Tak macam sekarang yang 24 jam hidup kita dengan internet.

Aku pernah ada awek. Kesian awek aku. Memang aku sayang dia. Sayang sangat sampai sekarang. Aku ingat, bila aku ada awek pompuan ni, boleh la aku lari dari naluri aku yang macam ni dan seterusnya berubah menjadi lelaki yang normal. Aku juga ingatkan aku mampu bahagia bersama awek aku tu dan membina sebuah keluarga bersama. Rupanya, itu semua hanya khayalan aku saja. Aku tak mampu untuk menafikan yang aku ni terlebih normal. Akhirnya, kami membawa haluan masin-masing.

Aku bukan jenis TnG atau ONS. Aku anti dengan dua benda tu. Aku berpegang kepada…

“cukupla kita berada dalam dunia yang hina, jangan kita menghinakan lagi apa yang telah hina. Walaupun kita hina, tapi kita boleh menjadi seseorang yang boleh dibanggakan berpangkalkan kepada kehinaan..”

Aku anak kedua dari 5 beradik. Oldest adalah kakak aku. Adik-adik aku semua lelaki. Mungkin sebab aku anak kedua dan lelaki sulung, aku terasa berat sangat beban yang aku pikul. Adik-adik aku dah kawen melainkan yang bongsu.

Now, aku kat Penang. Aku bekerja di sini sejak 2002 lagi. Seronok? Biasa je. Tak de apa istimewa pun kat sini. Manusia hipokrit banyak la. Huhuhu..

K lah, aku akan cuba update blog ni selalu. Tak janji tapi aku akan berusaha untuk berikan sesuatu disini.

Wassalam.

One response

18 11 2012
Arie

Hyi Shah…ada no cntact anak2 ikan x yg bwh umur 17 ke Bawah.?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: