testing testing testis… ops

19 06 2013

Mak nak terai post pakai bb nie.. Harap memberangsangkan lah..

Uiks.. Sape kah jantanz ini? Kenape jantanz ini berpakaian hitamz… Kan. Dah susah mak nak teka reka bentuk ciknetz dia.. Nalla ka sedehhh? “̮hϱ²hϱ²hϱ²hϱ²

Baru nak berangan makan eskrim meknolia..

Tiba-tiba.. Whoooppssss


Actions

Information

2 responses

21 01 2014
Iz

Abg jeff, kalau kau baca post ni. cepat2 call aku. xkn kau nk tengok aku menderita mencari gay gay tua yg x leh pakai dan x baik. bersepah je yg nk tubbuh aku. tapi x sanggup pula mereka nk berkorban mcm abg jeff berkorban dan lelaki yg baik dulu , Z. kata kat aku nk suruh akku berubah. tapi kau hilang. Kau tau kan aku hidup xda seorang ayah yg nk bimbing aku. aku bukan dr org kaya pun. nk buat itu ini pun susah. mana janji manis mu ckp nk bawa aku jalan2 la apa la. masih banyak lagi cerita yg kita patut kongsi.

Iz , 24 dr Kuala Terengganu.
YG baik , kaya , lebih dr mampu, jujur , x penting diri dan boleh bimbing aku , islamik je yg call aku. Lain lain yg nyah , pondan, jahat2, penipu , Kedekut , jgn call aku.

0147316396.
Aku nk hidup normal mcm org lain. xda ke peluang utk org mcm aku😦

4 08 2015
Syahil

Pergghhh..terhebat. I love it & i love you all
…add my whatsapp : 0123216916 tq

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: