Rangup dan menyelerakan

22 02 2010

Tajuk entri kali nih macam iklan restoran makanan segera yang terkenal tu je kan. Tak pe, lepas ni kita letak pulak entry yang ada kaitan dengan restoran makanan segera tu pulak.

Edisi cilok kali ni aku ambek dari Facebook. Anak-anak ikan yang akan aku tayangkan kali ni rata-rata berumur 21 tahun. Ada yang bekerja dan ada juga yang masih studi.

Ada yang berbadan sekeping dan membawak kepada badan yang sedikit berisi terutamanya pada bahagian perut. Ada yang bervontot flat dan tidak kurang juga yang bervontot masak ranum lagi menyelerakan. Pose ala-ala model boxer nih nampak chanteQ jer bagi aku. At least, dapat juga aku berimaginasi tentang aset yang bebudak ni ada disebalik boxer memasing tuh.

Cuba korang bayangkan, kalau korang sedang dikelilingi dengan jejantanz-jejantanz kendo seperti dalam gambo yang aku letak kali ni. Apa yang akan jadi. Kalau aku lak, aku teringin nak tepok vontot masing-masing sambil mengeget-geget manja kat niple yang ada tuh. Sambil tangan mengusap kat bahagian-bahagian tertentu yang pantang di rangsang tuh. And then, aku dengan rela mengikut apa aje yang bakal terjadi selepas tu. Semuanya aku nak. Tamak kanz.

Cakap banyak pon tak guna, so, jom kita khatam gambar-gambar model yang ada nie.

Bakal Model Boxermusti lazart kanz

nak, nak, nak. Nak semua boleh??


Actions

Information

Leave a Reply

