Darjah 1

20 12 2009

First af all, ni bukan blog aku yang pertama. Ni blog aku yang ketiga dan ini akan terusan menjadi blog personal aku. Di sini aku akan lorekkan mengikut apa yang aku fikirkan, apa yang perasaan aku bentakkan, dan apa jua yang melibatkan hidup aku. Blog ini bukan blog politik. Blog ini bukan blog ilmuan, tapi blog ini adalah blog yang akan mencoretkan sape aku ni yang sedia berkongsi cerita dan apa saja yang aku mahukan.

Selama ni terlalu susah untuk aku meluahkan apa yang aku rasa. Selama ni hilang semua privacy aku. Blog aku yang sebelum ni, gagal menjadi sebuah medan untuk aku luahkan apa yang terpahat kemas di hati aku.

Aku bukan mahu menandingi mana-mana blog yang terkenal tu. Aku cuma mahu mencuri sedikit perhatian dari semua.

Darjah 1. Aku masih baru dalam dunia ini. Aku masih teralu mentah untuk sendirian dalam mengharungi segala cubaan hidup. Apatah aku yang memegang status sebagai PLU. Korang ingat seronok ke jadi PLU. Tidak, ia lebih menyakitkan dari dunia normal. Ia lebih menyakitkan dari segala penderitaan yang ada.

Thanks sebab korang sudi mengjenguk AKU PLU, SO WHAT!!

Kalau korang terasa loya dengan segala apa yang aku luahkan selepas ni, aku tak memaksa, berambus. Don’t you ever come back.

Anyway, thanks for visiting me here.

Adios.


Actions

Information

Leave a Reply

