First Time Pancut

16 12 2011

Kisah ni berlaku ketika aku baru 3 bulan menjejaki sekolah Menengah di sebuah negeri di utara Semenanjung Malaysia. Selaku bekas ahli pengakap berjawatan ketika sekolah rendah, aku dan beberapa rakan ku dijemput sebagai fasilitator satu perkhemahan di sekolah tersebut (sekolah rendah aku dulu). Aku memang suka camping. Kena pulak boleh jumpa balik kawan-kawan aku.

Malam pertama perkhemahan tu berjalan macam biasa. Ada makan-makan, ada aktiviti kumpulan. Seperti biasa, budak-budak KBSR ni memang rajin bersembang. So, selepas semua aktiviti tamat, aku dan kawan-kawan aku pun masuk la ke dalam khemah dan meneruskan aktiviti kami seterusnya, bersembang. Ala, sembang budak-budak. Apa sangat la cerita budak-budak. Balik-balik pasal sekolah baru, pasal kawan baru, pasal cikgu baru.

Malam tu memang seronok sembang. Sedar tak sedar, pukul 2.00 pagi. Yang masih bersembang cuma tinggal aku dengan Hamdan saja. Sejuk betul malam tu, tapi nasib baik, Hamdan bawak selimut. So aku pun boleh la tumpang selimut Hamdan tu. Memandangkan selimut tu agak kecik, aku terpaksa berhimpit dengan Hamdan.

“Kecik la selimut ni. Kalau aku peluk hang boleh?” Aku sekadar mengiakan pertanyaan Hamdan.

“Dan, aku ngantuk la.” Mata aku betul-betul dah tak tahan rasa mengantuk. Rasa macam ditarik-tarik kelopak mata aku ni supaya pejam.

“Sama la, aku pun ngantuk dah ni.” Hamdan pun mengemaskan pelukkannya. Supaya dia lebih selesa aku rasa.

Selang beberapa minit, aku dapat rasa tangan Hamdan mula bergerak kebawah. Dari dada, tangan itu perlahan-lahan bergerak dan berhenti pada bahagian paha aku. Kemudian, tangan itu perlahan-lahan mencari kedudukan kemaluan aku. Bila dah terjumpa, tangan itu meramas perlahan-lahan kemaluan aku yang sedang nyenyak tidur.

“Wei, hang buat apa ni Dan?” Aku bertanya perlahan.

“Aku nak pegang, macam mana kote yang dah sunat. Aku kan tak sunat lagi. Cuti sekolah ni baru aku nak sunat.” Hamdan menjelaskan sambil merapatkan kemaluan dia di paha aku. Aku dapat rasakan, kemaluan Hamdan keras yang amat menyucuk-nyucuk isi paha aku. Aku biarkan. Memang benar, aku dah berkhatan sewaktu cuti sekolah lepas. Hamdan pula masih belum berkhatan. Mungkin dia takut agaknya.

Bila kemaluan aku dah keras, Hamdan bertindak lebih jauh. Tanpa sebarang suara, dia membuka butang dan menarik zip seluar ku.

“La, hang pakai seluar dalam ka. Aku nak masukkan tangan aku dalam seluar dalam boleh?”

“Hurm.” Aku jawab ringkas. Entah kenapa, aku merelakan semua perlakuan Hamdan. Nak kata aku meminati dia, tak juga. Waktu tu aku masih terlalu naif untuk berjiwa-jiwa ni.

Kini tangan Hamdan sudah berada dalam underwear aku. Dia meramas-ramas kemaluan aku mengikut selera dia. Aku pulak membiarkan perbuatan dia dan terasa nikmat dengan apa yang dia lakukan tu. Dia semakin berani dengan menarik keluar kemaluan ku dari dilitupi underwear yang aku pakai.

“Besarnya, kan bagus kalau kote aku besar macam ni.” Sesekali Hamdan berbisik. Kawan-kawan aku yang lain dah lama dibuai mimpi sampai berdengkur-dengkur. Aku yakin, tiada siapa yang tahu apa yang aku lalui ketika itu.

“Ala, nanti hang sunat, dia besar la.” Bangga juga aku rasa bila aku dipuji sebegitu.

Hamdan pula, tanpa jemu terus bermain dengan kemaluan ku. Hinggalah lebih kurang 30 minit selepas tu, aku rasa pening semacam bila hamdan bermain-main dengan kepala kemaluanku. Aku tangkap tangan Hamdan yang masih menggenggam kemaluanku.

“Aku pening kepala. Awat jadi lagu ni, tak pernah aku pening macam ni.”

Bila pening ku berkurangan, aku lepaskan pegangan aku. Hamdan dengan pantas menyambungkan kembali kemahuannya. Lepas meraba dia menggerakkan turun naik pada batang aku yang keras menegang tu.

Pelik, aku rasakan badanku kejang dalam kenikmatan yang amat sangat. Hinggalah aku mengeluh kenikmatan sambil meminta dia melajukan lagi gerakan tangan dia. Semuanya spontan.

Nikmat yang amat sangat dan tak pernah aku alami tu betul-betul aku hayati. Hinggalah badan aku menggeletar dan terasa berdenyut-denyut pada batang kemaluan aku. Bila terpancut saja air kelazatan tu, aku betul-betul berada diawang-awangan sambil mata terpejam menikmati kelazatan yang amat sangat. Berkali-kali denyutan sedap aku rasakan. Berdas-das juga la tembakan-demi tembakan yang keluar. Bila semuanya selesai. Aku rasa lesu yang amat sangat. Seluar ku basah. Selimut juga terkena tempias. Tangan Hamdan juga dipenuhi dengan air nikmat yang masih meleleh turun. Khemas dipenuhi bau hanyir yang sedikit meloyakan.

Aku terbujur lesu. Bila tenaga ku pulih seperti sedia kala, aku bangun dan keluar dari khemah.

“Dan, aku nak kencing la. Jom gi toilet.” Hamdan ikut.

“Banyak air mani hang. Hang jangan lupa, esok hang kena mandi wajib.” Hamdan senyum mengingatkan aku.

“Sedap wei. Aku tak penah lagi ni.” Aku juga senyum penuh puas.

Itulah pengalaman klimaks aku yang pertama. Sejak itu, aku jarang berjumpa Hamdan. Dan sejak itu juga, aku mula seronok bermain dengan kemaluan sendiri. Sejak itu juga, aku sudah rajin melancap. Hinggakan, pantang tinggal sorang, aku akan melancap. Thanks Hamdan.

So sesapa nak lancap, boleh la ajak aku sama. Sebab, aku SUKA LANCAP.

Nota Kote:

Cerita ini adalah cerita benar yang dilalui oleh penulis sendiri.


Actions

Information

26 responses

26 03 2012
lancap

wow… best nyer…. nak tolong lancap kote ko leh?

27 03 2012
Shah

jom.. boleh aje…

8 05 2012
azam

weh kau lancapkan aq leh x?

11 06 2012
andy

aq lancapkan n kolom konek ko bleh? hehhehhe :-D

23 09 2012
danish

best nya lancap.. sapa2 nak lancap sila add q di fb danish.gay9@yahoo.com khas budak blum brsunat ya

23 09 2012
danish

bosan nya sape ek nak tlg kulum dn lancap konek ku ini sila blas ek

20 10 2012
andy

ko umo bpe ekk? aq sangap da lme xdpt niii. huhuu.

30 11 2012
maria

awakk jom melancapp ?? text blue nak ? sangapp ni . pleaseeee .

19 02 2013
ahmad borhan

biasalah budak lelaki mesti pernah buat.first aku melancap umur 13thn dgn bantal.hahaha

12 03 2013
Shah

ahmad borhan: Musti best kan. Jom Lancap..

5 06 2013
riel

jumpa n lancap sama nak.. no chubb.. msj dulu kat ym aku boylancap@yahoo.com or skype matmelancap (prefer jumpa)

22 07 2013
Hadziq Idham

Dah add. Skype: Hadziq.idham

8 06 2013
aryfaris

ak first time lancap time darjah 6…time tingktn 1 n 2 ak da start main dngn org..biasa lar ddk asrama

18 06 2013
Shah

Boleh la kite lancap sama-sama, nak??

23 07 2013
Deen

jom jumpa lancap sama..no chub. tepon, pm me boylancap@yahoo.com or skype matmelancap (jumpa lcp)

26 06 2013
Iz

Sorry x tau nk post iklan kat mana
Mencari sugarmummy/daddy
Iz / Male / 24 YO from K.Terengganu,

sape baik , caring , penyayang, serius dan tak kedekut.
Call aku. 0147316396. CALL SAHAJA. NO SMS

22 07 2013
Hadziq Idham

Skype : Hadziq.Idham tengah sangap ni …

23 07 2013
Deen

jom jumpa lancap sama..no chub. tepon, pm me boylancap@yahoo.com or skype matmelancap (jumpa lcp)

20 08 2013
que

Best tu..teringat time roomate kolej kulum konek aku tiap malam.aku wat2 tidoq je.haha..stim2

29 10 2013
aman

nak romen leh

27 12 2013
Nor Azlan Mat Saad

Best nyer… meh kita sma mlancap 0182113569

16 03 2014
izwansafiqi

Aq nk jugak nie nombor aq 0174437277 klau nk call aq…..aq nk isap jer……

16 03 2014
izwansafiqi

Hai sayang

16 03 2014
izwansafiqi

Klau korang nk2 korang call aq taw nie nombor aq0174437277……taw aq dah sagap konek dah nie…….

15 05 2014
din

best dapt lancap sama sama ni

5 06 2014
Kechikk

Maen dgn kechik ajums ? Puki kechik da wett da niyh ..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: