Adek-adek sekarang

23 01 2010

Hye gayz. Bertemu lagi dalam siaran kali ni. Kali ni aku nak cite pasal adek-adek zaman sekarang. Kisah benar dan baru aje jadi tadi.

Adek ni baru berumur 13 tahun. Budaknya sweet, hitam manis. Sentiasa tersenyum. Sesapa nengok sure kata sweet. Memandangkan budak ni terlalu muda, aku agak serba salah nak snap pic dia dan letak kat sini. Tunggu la dia besar sikit.

Citenye macam nie. Budak nih datang kat aku. Macam selalu, dia datang dengan senyuman yang manis tu, menggoda. Nasib baik la budak. Kalau dah remaja, silap-silap bileh terbabas.

“Abang, nak tengok kote saya. Tapi kecik saja la.” Tergaman aku. Buang tebiat ke apa budak ni. Dia datang rapat dengan aku. Tangan dia terus melondehkan seluar pendek orennya.

Huh. Tak padan dengan budak. Tapi barang baek punya. Dalam tergaman, aku masih menoleh untuk tengok free show tu. Malu pulak aku rasa. Huhuhu. Honestly, barang dia tak padan dengan usia dia yang baru nak masuk 13 tahun tu. Besar dan agak panjang berbanding dengan umur. Bile dah besar nanti, seronok la sape yang dapat budak ni. Sah-sah dapat pakej barang kemas menarik.

Actually budak ni baru ja berkhatan cuti sekolah lepas. Parut pun masih jelas. Nasib baik aku tak melatah dan pegang barang kemas tu. Silap hari bulan, aku la rasmikan teruna budak tu. Kan kan kan. Nampak gayanya bertambah la sorang bakal PLU kat sini.

Kalau dah besar, sah aku dah tarik budak tu macam gambar kat bawah tu. Tarik ke mana-mana aje yang sesuai untuk main picit-picit, main urut-urut. Tentu sedapkan. Ikan muda.

sweet la brader tu yang kena tarik dengan bapak pulisi tu. Citarasa sangat.
Gambar sekadar hiasan.


Actions

Information

5 responses

14 08 2010
RAMLAN

OIIIII

22 11 2011
budak baru belajar

ak dak bru trjun dlm bidang plu ni, umo ak da 22 tp taste ak ialah budak2 age under15.. ak msih teruna & virgin.. tringin sgt nk bknln dgn budak2 plu.. tp x tau nk cri kt mana.. blh tlg x??

2 03 2013
shahrul

ak ad bf,.umo dye skunk 15,.kite pon sllu game,..dye mmg btol2 hnsem n cute,bdak mix melayu pakistan,.tpii skunk dh long distance,…

12 03 2013
Shah

cari bf baru ahh.. :P

26 06 2013
Iz

Sorry x tau nk post iklan kat mana
Mencari sugarmummy/daddy
Iz / Male / 24 YO from K.Terengganu,

sape baik , caring , penyayang, serius dan tak kedekut.
Call aku. 0147316396. CALL SAHAJA. NO SMS

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

